Semesterdag 1

Jamen inte blev den så effektiv den här dagen...Jag hade svårt att somna i går, fotboll är kanske inte bra så där före läggdags även om man inte spelar själv? Dessutom så sov jag illa, irriterande när man vaknar ideligen.
 
Optimistikst nog hade jag ställt väckarklockan, hur tänkte jag där - jag har ju semester!? Nåväl den ringde och då beslöt jag mig för att sova en stund till...Vaknade strax före 10!
 
Jag har inte hunnit någonting idag - iallafall inte mycket av det som var tänkt. Fast plockat ur diskmaskinen, flöjt rent på diskbänken och fyllt diskmaskinen igen, kört en tvättmaskin och hängt den. Nu har jag plockat ner tvätt och vikt - men herregud det var ju inte det jag skule göra idag!
 
Tränat har jag i allafall gjort och det var ju i allafall något av det planerade som vart av. Bra gjort när man har semester eller hur?
 
Jag har i allafall njutit av den sommarfina altanen - frukost, kaffe, lunch och middag serverade jag mig där. Fint som snus!
 
Å som ni kan läsa er till serveras inga djuplodande funderingar här idag heller.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sylvia S

Så är det ofta för mig, ambitionsnivån är hög men sen blir det inte så mycket i alla fall. Jag tycker du verkar ha väldigt flitig, även om det kanske inte hade3 så mycket med semester att göra. Fika på altan lät dock rätt skönt.

2012-07-04 @ 08:21:25
URL: http://www.sylviasblogg.blogg.se
Postat av: självaste annika

Sylvia, ja det kanske blev lite gjort i allafall men jag unnande mig (för) många pauser....

2012-07-04 @ 09:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0