Hej mitt vinterland!

Jamen hur det blev - vaknade till en vit värld, det var inte bara pudrat med snö utan kanske 2-3cm tjockt täcke över gräsmattan. Å det fortsätter envetet att snöa, blötsnö som tur är så den försvinner allteftersom den landar.

Så nu blir jag tvungen att ta fram dammsugaren...För annars hade jag ägnat dagen åt att åka ca 16  mil till en bortamatch.Nu behöver jag inte det för de hade ockå snö och en ouppvärmd konstgräsplan.

Jag har minst 20 bananer. Så jag kan ju baka typ 49 banankakor. Nej, har inte någon egen odling som riskerat att frysa sönder i snöfallet. Det är bananer som jag köpte i går för att laget skulle ha i pausen.

Så jag har svår beslutsvånda - baka eller städa? Jag vägrar att hinna bägge delarna! Någon måtta  får det vara så här på helgen.

Snö på er!



Kommentarer
Postat av: Micke

Mosad banan med socker på är ju smaskens annars ;)

2012-05-05 @ 20:38:08
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Micke; jamen 20 stycken?!?!

2012-05-05 @ 22:37:24
Postat av: Micke

Stavmix funkar också ;)

2012-05-06 @ 10:08:09
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: självaste annika

Jamen de är fortfarande en jävla massa bananer på en person! :)

2012-05-06 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0