Igen!

Jaha ja, så kom jag av mig igen. Med bloggandet. Å en massa annat också, mitt hem ser t ex ut som en smärre katastrof. Kom någon in här skulle den förmodligen på fullt allvar vilja se mig diagnostiserad.
Jag har inte haft fullt upp men mycket har det varit.
 
Jag får inget gjort när jag kommer hem från jobbet. Det dränerar mig förmodligen på så mycket  energi att jag är helt tom när jag kommer hem. Å då är det inte jobbet med barnen som sliter på mig...
 
I kväll blir det en stilla hemmakväll. Igen. Jag samlar på dem. Ibland blir de så många att det skaver lite. Men med det orediga hemmet jag innehar är det inte att tänka på att ens be någon komma och dela en middag med mig!
 

Så, nu är jag igång med bloggandet igen! Kan kanske komma igång med lite annat också då!

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..har man ett jobb som suger energin ur en så är det inte kul :(

Hoppas krafterna återvänder.

Ha de fint.

2012-10-31 @ 20:51:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0