Trädgårdsdax

I dag har det varit full fart i trädgården här! Min alldeles egen "trädgårdscoach" har varit här och hjälpt mig att plantera. Hon har röjt i sin dotters trädgård igen och det blev till en radda växter som ska ge lite insynsskydd från vändplanen utanför min tomt.
 
Vad växterna heter? Jamen hur ska jag veta det ? Min trädgårdsblomsterkunskap är rätt medioker. Det ska bli något rätt högt med gula blommande hängen/ax.
 
Å så har vi satt en annan gulblommande planta som ska skymma ett plåtskåp på väggen. Ja, den heter säkert något den växten också men jag har ingen aning om vad.
 
Förresten så lär humlorna gilla de där med hängen eller om det nu var ax...Så idag får ni den här:
 
 
 
                                                              
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Bara att plantera...det växterna heter har mindre betydelse...kör på bara..haha.

Ha de bäst.

2012-10-05 @ 17:50:50
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Blir säkert bra oavsett vad dom heter=)

Ha en skön söndag, ja det som är kvar av den, kram

2012-10-14 @ 17:33:39
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0