Helgslut

Helgen kryper mot sitt slut. I dag bjöd den på rätt härligt solsken och lite värme. Men hej och hå vad hösten kryper på fort - löven gulnar och kvällsmörkret kommer allt tidigare.
 
I kväll var jag ut till stugan en sväng - med mina gudbarns föräldrar. Vi travade ved. Den har jag fått av dem och jag är så innerligt glad åt det! Nu kan jag göra mig många värmande brasor därute ett bra tag framöver.
 
I morgon väntar en ny arbetsvecka. Min chef är sjukskriven några månader och hennes vikarie har två skolor till att "rektora" över. Så ni förstår att vi träffar våran chef jääättejääätteofta. Fast tvärtom. Det är inte bra såklart.
 
Bra är däremot att jag börjar återfå mitt träningssug. Nu har jag försökt att komma igång i ett par veckor och gjort några halvhjärtade  pass på "mitt"  Itrimcenter. I fredags kändes det äntligen kul! Så nu ska jag ta med gudbarnsmamman och träna i morgon efter jobbet. (Måste tala om det, för har jag sagt det så...).
 
Nu är det dags att träffa den där lille mannen med paraplyet som lär cirkulera runt och se till att man sover. Honom har jag lurat många gånger må ni tro!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0