Tillbaka!

Här är jag igen. Med en dator som är ominstallerad och förhoppningsvis tänker sig att fungera ett tag. Den var så seg så jag la ner det där med bloggen ett tag. Fick liksom snabba sig att göra det mest nödvändiga när den fungerade men till sist gick inte det heller.
 
La ner att hälsa på i olika bloggar också, det fanns liksom inte så mycket lust för det. Men nu ska jag till med en runda snart!
 
Livet rullar på och det innehåller en hel del tankar och funderingar och så fotboll förståss! Igår var det seriepremiär och tjejerna tog full pott!
 
Jobbet är inte så mycket att orda om, det känns som jag förhåller mig bara. Snart dags att söka sommarsemester och den hoppas jag få när jag har tänkt mig...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja sjuttan för datorer som segar ner sig på det viset..mina klarar sig här en tid till tror jag..Linux är svaret på varför..tror jag ;)

Ha en skön kväll..det ska jag :)

2013-04-24 @ 18:56:21
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Micke

Tillönskar dig en skön 1-Maj..hoppas din dator fungerar...! :))))

2013-05-01 @ 14:29:35
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0