Gruvsamt

I morgon är det dags för arbete igen...Å jag vill faktiskt inte! För jag tycker det är så skönt att vara ledig. Efter lite drygt fyra veckor så känns det precis som jag befarade, segt. Så nästa år gör jag som jag brukar delar upp semestern i två, ungefär, lika långa perioder!
 
Det har blivit lite ekorrtag senaste veckan - har plockat både röda vinbär och jordgubbar. Så nu finns de lite i frysen att ta till framöver hösten och vintern! Samlar på mig lite.
 
Nu är klockan sen så jag får väl börja förbereda mig för den gruvsamma morgondagen genom att lägga mig och sova...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Lycka till med arbetslivet :)!
Har själv en vecka kvar.

2013-08-05 @ 08:38:45
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Hoppas allt gått bra..här var det ganska ok första veckan..fast egentligen hade jag ingen lust..har jag inte nu heller..men det får väl gå ;)

Ha så gott.

2013-08-11 @ 11:06:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0