Puh!

Men åh, det blev en tuff start på veckan - en planerad inskolning samtidigt som det ramlade in en alldeles ny inskolning. På det så kom ett nytt barn till - som visserligen varit på besök några gånger men nu helt plötsligt skulle lämnas. Å kollegan som hade ansvar för inskolningen gick på semester efter tisdagen...
 
Jag var rätt slut efter två dagar, men jag ringde in en vikarie till och hoppades på chefens förståelse för detta tilltag. Så kunde vi få till lite verksamhet för de små liven!
 
Sedan har veckan rullat på - det har varit rena avkopplingen att fara ut till stugan på kvällarna och kitta ett fönster!
 
I helgen har det varit fotboll - både herr- och damfotboll. Så just nu är jag hemma, ska göra lite ärenden i morgon och sedan blir det mer kittning och målning.
 
Jobba? Näe, jag har semester kommande vecka!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Här hade vi upprop idag..fler o fler ungar ramlar in på fritidsavdelningen nu..16 st har nån räknat ut..hoppas det stannar vid det annars blir det tufft..fast jag ska ev ansvara för annat då..vet inte.

Ja..då har du semester nu?

Va gott det lät :)

2013-08-14 @ 18:31:41
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0