Å där försvann den stjärnglansen

Nu återgår vi till lite bloggande om fotboll efter allt julande!
En del kanske har läst om vad kaptenen för herrlandslaget sagt om damfotboll.?! Så korkad trodde jag faktiskt inte att han är men tyvärr så föll din gloria på sned nu, Zlatan. Eller snarare så halkade den helt. Du må vara en duktig fotbollspelare och kanske en bra familjefar - men vilken jävla tur att du inte har några döttrar!

Någon sa att om svensk herrfotboll utvecklats lika mycket som fotbollen som tjejerna spelar ,hade de (herrarna) kunnat varit med i VM och slagits om medaljerna. Å tänk att jag tror det är så.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Håller med om att det var nog inte det smartaste som kommit ur Zlatan,s mun. Fast tror själv att killen blivit lite feltolkad av en skjutjärns journalist, sedan behöver verkligen svensk damfotboll bry sig vad killen säger? All uppmärksamhet som damerna får/fått talar sitt eget språk om att den har hamnat i våra hjärtan, även hos en gammal gubbe :-))!!
Det är så att ska vi se idrott på elitnivå förutom hockey så är det damerna som gäller!

2013-12-28 @ 08:18:26
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Zlatan är ju Zlatan..tror han uttryckt sig så på ett raljerande sätt för att vara rolig och så har man gjort en grej av det...med all rätt...!

Gillar ju inte fotboll jag över huvud taget...Zlatan struntar jag egentligen i...men jag tror inte han är så funtad att han verkligen tycker så...men vad vet jag? ;)

Ha ett gott avslut på året nu...och ett gott nytt år på dig :)

2013-12-28 @ 10:51:39
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0