Sista inlägget

...för i år alltså.
 
Nu är det årets sista dag  och jag ska försöka hinna med både lite JVM-hockey och Tour-de-ski. Å förbereda kvällens förrätt, blir en liten Toast Skagen och en liten bit rökt renstek med pepparrotsgrädde. Huvud-och efterrätt står värdinna, min kompis Elisabeth, för.
 
Ja, det kommer nog att bli både mycket och gott att både äta och dricka. Så jag har sett till att jag iallafall gjort mina 10 000 steg idag. Vilket inte blivit gjort många dagar denna månad...
 
Jag hoppas ni alla har en skön kväll, Gott nytt år!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..kvällen här tillbringades på soffan, vi var så trötta att vi nästan funderade på att lägga oss innan tolvslaget, men så kan man ju inte ha det ;)

Nu tar vi tag i 2014...ha de bäst. :)

2014-01-01 @ 11:30:44
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0