Fungerar!

Min dator fick nåt spel, surade ihop och låste sig när jag väl och vackert kommit in på internet. Så jag surade ihop lite jag också. Den senaste veckan hade jag behövt en väl fungerande dator mer än en gång...Jag har fått stanna kvar/åka tillbaka till jobbet för att fixa det som varit mest akut. Min egen dator har fått vila sig.
 
Datorn är ett dött ting, jag vet. Å min personliga åsikt är att döda ting ska fungera. Oavbrutet och opersonifierade.(säger hon som alltid namngett sina bilar..) Men kanske får jag tänka om och personifiera den lite.
 
På fm så tog jag och gjorde ren den lite - pysslade om den helt enkelt. Rengjorde lite mellan tangeterna, torkade av skärmen och skalet. Kan det vara det som fattades? Lite vila och lite ompyssling. För helt plötsligt fungerar den igen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Den ville helt klart ha lite kärlek =)

Jag kom fram på telfontiden trot eller ej, jag kunde gå ifrån på jobbet vi hade lugnt som tur var.

Kramen

2013-02-25 @ 19:50:08
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: micke

Ja du..datorer...ibland vil de ibland inte...har tre stycken igång här...ev en fjärde och femte på gång...ja fy sjuttan när de inte fungerar :(


AV: Häpp..har 400 barn på skolan...räcker på nåt vis :)

2013-02-26 @ 19:59:42
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vilken tur att du fick den att funka igen=)Ja datorer ska bara fungera!!

Ha en bra dag, kramen

2013-04-04 @ 06:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0