Snormamman

Den här veckan morrar jag inte, däremot så snorar jag. Å det är alltid en påföljd när jag är förkyld - hostan! Som börjar lite lätt och stegrar i intensitet efter några dagar. Då får jag träningsvärk i magen.
 
Sen sist har jag bytt klass och fritids att jobba i...Det är inte min drömplats men så här första veckan har det gått bra. Dvs bättre än jag trodde. Mentalt ställs det inte lika stora krav i resonemangen med barnen. Jag är en mycket lydig undersåte som gör som chefen säger när hon för en gångs skull pekade med hela handen.
 
Dottern kom hem i början av veckan och det är faktiskt lite skönt, fast hon har inte heller varit riktigt kry så i natt var vi vakna en stund tillsammans. Hon ringde sjukvårdsupplysningen (tack och lov för denna inrättning!) och blev lite lugnare. Men ville gärna att mamman skulle sova brevid henne i natt. Så då gjorde jag det ty jag försöker vara en snäll mamma, hihi.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Är ju inte så mycket i klasser jag...ett par lektioner i veckan på sin höjd...gillar fritidsavdelningen där...så länge man slipper alla 10 åringar som beter sig som "wannabegangsters"

Krya på dig tjejen.

2013-01-19 @ 09:56:52
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Usch va trist med förkylning, själv har jag klarat mig än så länge!!

Ha en fin lördag, kramen

2013-01-19 @ 10:28:19
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0