Ork slut

Efter min maratonkörning tog jag slut... Inge ork till just något, tvingade mig ut att promenera igår. Packa upp har tagit två dagar! Tvättat är det men inte städat.Däremot har jag bakat bullar, lätt nödvändigt...Jo, men nästan för det är till morgondagens fotbollsmatch.
 
Usch och fy, jag tycker jag har grejer överallt!Hm, undrar om det är dags att satsa allvarligt på att varje vecka se till att det  hamnar en kasse eller två med gammalt rat på återvinningen? Jag kan försöka de närmsta två månaderna, ska vi säga så? Att jag i slutet av september ska ha varje vecka levererat minst två kassar antingen till återvinningen eller Röda Korset?! Ooops, vad har jag lovat nu...
 
 
Det blåser hos oss här idag, rätt rejät en stund. Men det är säkert bra för någonting, potatisen kanske? Det som är störigt med blåst är när jag ska sova, har lite svårt att komma till ro då. Jag inbillar mig att jag förlist i någon storm i ett tidigare liv. Alternativt eller i ett annat liv varit utsatt för tortyr - envetna droppande kranar klarar jag inte av. Eller så är jag i detta livet bara extra känslig för stormar och droppande.
 
Jamen nu har jag väl lyckats fördriva lite tid, kanske ska jag försöka fortsätta evighetsplocket i mitt enkla käll........
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo...vi försöker slänga grejer ibland...fast ibland blir det stående bakom hatthyllan ett tag innan jag får den beryktade "tummen ur"...nä..i morgon ska jag bära ner en gammal fotölj och en trasig stol till grovsoprummet..skulle gjort det för 3 månader sen..men va sjuttan...man behöver ju inte stressa ;)

Ha en skön kväll :)

2013-07-20 @ 19:42:47
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Plocket tar liksom aldrig slut, just nu är det väldigt rörigt hemma hos oss har varit många fina dagar så det blir grejer överallt !

Ha en fin dag, kram

2013-07-22 @ 10:24:55
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0