Solen och jag är i Göteborg!

 
Här vilar mina fossingar en stund i grönområdet bakom Stora teatern i Göteborg. Solen sken.
 
Jag och dottern startade dagen med lite motion - uti Kålltorp någonstans, tror jag, haha. Där var det morgonsol.
 
Sedan gick vi i stan och lite shopping blev det. Bäst var han i Saluhallen som fick min dotter att tycka att oliver, i allafall gröna i vitlöksmarinad, är helt okej! 
 
Vi avrundade dagen i stan med ett glas vitt vin. Smakade gott i kvällsolen.
 
Därefter for vi tillbaka till det jag tror är Kålltorp. Här har vi lånat en lägenhet av en guddotter till mig, normalt så går hon i skola  här men f n är hon hemma i republiken och sommarjobbar.
 
I morgon blir det ett besök i Slottskogen, hoppas det fina vädret håller i sig! Speciellt frampå kvällen för då ska vi på fotboll! (För dig som inte har någon koll; Sverige spelar sin öppningsmatch mot Danmark i EM. I morgon, här i Göteborg). Å det ser jag framemot - ett fullsatt Gamla Ullevi blir det! Heja Sverige!
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Se där ja...skönt att vädret visat sig från sin bästa sida då så att man slipper skämmas över sin stad ;)

Kålltorp känner jag en del folk som bor i..ganska ok där om man säger så.

Hoppas du har det bra i detta nu..det har jag :)

2013-07-11 @ 21:14:51
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0