Tänk om tanken kunde räknas!

Jamen nu är det sol och varmt även i Jämtland igen!
Jag slöar och röjer. Funderar på om jag måste göra ett datorschema - dvs ett schema där jag är stenhård med mig själv och bestämmer exakt vilket klockslag och hur länge varje pass vid datorn får bli. Just nu är den alltför ofta min flykt från det jag behöver göra.... Å det blir lätt lite för långa stunder.
 
Just nu håller jag på röjer en bokhylla som såklartt innehåller böcker - men det vara bara en bråkdel av det som fanns där. Kruxet är att den blev helt tömd för nåt år sedan i syfte att ev transporteras i väg. Det blev inte av så sedan började det ramla dit lite allt möjligt. Nu ska hyllan vara kvar, men definitivt inte allt som är i den!
 
Å medan jag sitter här och skriver så hoppas jag att den på något underligt vis lyckats bli färdigröjd och att allt som inte ska vara i den hamnat där det ska vara. Det sägs ju att det är tanken som räknas...Herre jisses vad fint och välstädat jag skulle ha överallt om det var så! För tänka på att jag behöver hålla efter både här och där, det är jag bra på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar idén med att det är tanken som räknas :)!!

2013-07-24 @ 08:16:48
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0