Fredags-puh

Puh, ska snart krypa ner i sängen - men jag puhar för det är så varmt...Jag vet - inte klaga!  Men det gör jag i allafall för jag vill ha det lite svalt när jag ska sova!
 
I kväll har jag klippt gräset, det var lite längre än långt för att vara gräsmatta. Fast gräsmatta är ju synd att kalla den. Det är mest maskrosor.två  Å det är ju envetna som bara den, en del körde jag över både två och tre gånger och ändå sticker stjälken upp efteråt.
 
I morgon är det dags att fara iväg med fotbollen. Å det ska enligt prognosen bli ca 15 plusgrader under matchen. Kan ju vara rätt skönt både för publik och spelare.
 
Hoppas ni får en skön helg med massa bra stunder!

Kommentarer
Postat av: Micke

Här står alla fönster och dörrar öppna..börjar svalna av nu lite efter en liten åskskur...men man ska ju inte klaga på värmen...bara lite..nån gång ibland ;)

ha en skön fortsättning på helgen :)

2013-06-01 @ 19:19:22
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0