Nya grejer!

Nu ni är frysen fylld och tvättmaskinen likaså. Jag är så nöjd, bägge är nya för dagen! Å det är fantastiskt så nöjd jag känner mig - av döda ting som hushållsapparater/maskiner.

I morgon kommer snickaren och ska kolla köket och det finlir soom behöver göras där efter renoveringen, för flera år sedan...Typ fyra.
 
Jo, det är helt okej att säga att jag är lite seg på en del grejor. Det blir lite bergsaktigt att ta sig över innan jag kommer till skott. Men när jag väl gör det så bestämmer jag mig rätt fort. T ex så var jag bara på en affär och kollade frys och tvättmaskin. För att jag orkade bara inte flänga runt och jämföra priser. Dessutom blev jag bra bemött och han försäljaren försökte inte pracka på mig det dyraste. Å då blir jag en intresserad kund.
 
Nu ska jag hänga tvätt och sedan lägga in en ny tvätt innan jag ska bege mig mot sängen. Nej, jag ska inte köra tvättmaskinen under natten. Upptäckte en kul finess när jag läste bruksanvisningen - jag kan förinställa den så den går igång om 3, 6 eller 9 timmar! Måste ju prova det såklart!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..försäljare som ser till det praktiska istället för det dyraste..det gillar jag med...då kommer man tillbaka nästa gång också.


sv: Jo...man undrar ju hur de tänkte där...men man får väl vara tacksam för det lilla.

2013-05-26 @ 12:08:43
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Ninni

Jag handlar där jag får bäst service =) Mycket Elgiganten blir det, dels för att sonen jobbar där och dels för det är fantastisk personal.

Hoppas tidsinställningen funkade =) Kram

2013-05-27 @ 08:38:15
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Susanna

Det ÄR kul med nya prylar som funkar och underlättar vardagen!!

2013-05-27 @ 12:47:08
URL: http://www.imitthuvud.hemsida24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0