Vakna tanter

Åhå, så blev det söndagkväll - det var nästan dess morgon när jag la mig...
Det var en lyckad kväll med mycket god mat, bra prat, härligt skratt och goda viner. Dessutom så hann vi med två rundor av både Alfapet och Plump.
 
Hon som skulle åka hem med nattbussen 23.45 hon fick åka med den som gick 01.15 i stället! Å vi två andra och en hund promenerade henne till hållplatsen. Då var det frisk och lite kall luft. I morse var det några centimetrar snö på backen. Det gillar jag!
 
Jubilaren bjöds så nära jag kan komma på en hotellfrukost på förmiddagen. På eftermiddagen promenerade jag runt "mitt" berg innan dottern kom på middag. Trevligt!
 
Vi avrundade vår lilla stund tillsammans genom att fara till kyrkogården och tända ett ljus för pappa/morfar vid minneslunden.
 
Nu sitter jag i soffan och mår gott efter en härlig helg. Tänk så trevligt tre tanter kan ha tillsammans!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..alltid trevligt att träffa gamla vänner...och familj med förstås.

Så ni har fått snön då?
Vill jag också ha..är trött på regnet...hujeda mej va trött jag är på regn..rinnande vatten ska finnas i kranen..och på sin höjd möjligtvis på flaska i affären..thats it ;)

Ha en skön fortsättning på veckan nu :)

2013-11-12 @ 10:14:17
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0