...

...Igår för 23 år sedan skulle jag skriva om i förra inlägget. Svipp så var det publicerat bara efter att jag skrivit rubriken och jag hittar inte var jag tar bort det!
 
Men i allafall så var det igår 23 år sedan jag vaknade upp och fick reda på att jag fått flicka och att allt gått bra.Den vänliga mjuka rösten som sa det var samma röst som lugnade mig precis innan narkosen slog till.
 
Jag födde alltså "sovandes". Fort gick det - 10 minuter efter att de körde ut mig från förlossningsalen och upp till op så är hon född. Min efterlängtade. Svår var hon att få till och svår var hon att få ut!
 
Å igår fyllde hon alltså 23 år. De åren har på nåt vis också gått fort, men faktiskt inte varit så svåra vad gäller henne. Det är häftigt att vara mamma och visst har det blivit några fel gjorda på vägen, men jag tror, att de har varit av lindrig art.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Coquina

Grattis till din stora flicka =) Ny grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr =)

2013-10-25 @ 14:59:12
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0