Hejhej!

Men hur hamnade jag här...i soffan?! Jag ska ju städa, när jag plockat undan trehundrafyrtiosjutusen saker som ligger på fel ställen.
 
Veckan som  gick den har varit. Rätt okej dessutom. Både inne och ute på arbetstid, då är jobbet som bäst.Avklarade blodtryckskontrollen hos doktorn och det var helt okej med trycket. Tränat har jag gjort också, två ggr iallafall. Vilket är bättre än veckan innan, då var det noll.
 
Jag har varit rätt stillsam här hemma - hur i hela fridens dagar kan det då bli så rörigt?!  Kan bero på att jag valt att inte se. Fortsatt ställa grejer i hallen, lägga kläder i hög och likadant med tidningarna...Å om man då som jag väljer det blinda alternativet då får man en massa sofftid. Som straffar sig.
 
Från det ena till det andra - i går var jag inne på Konsum en liten stund - när jag kom ut var det vitt på backen. Från plus 2 till minus 3 i temperatur på en kvart. Det var andra snön, den första kom i lite mindre  omfång i veckan. Så nästa gång stannar den. Så det så.
 
Nu ska jag häva mig upp och ta itu med omvärlden, i allafall den närmaste. Ha en skön lördag! Speciellt ni som är så ordningsamma att veckostädningen avklaras på en liten halvtimme på fredags eftermiddag. Sån vill jag också vara, tips mottages av kronisik slarvmaja!

Kommentarer
Postat av: Per-Anders

Här hemma är det också lite si och så med städningen. När det blivit alltför ostädat brukar vi bjuda hem nån för då blir vi liksom tvingade att städa innan.

2013-10-20 @ 00:49:11
URL: http://peranders.blogg.se
Postat av: Micke

Veckostädning ja..jo..eller snarare nä..inte denna veckan...varit lat denna helgen..fast skurade köksgolvet och dammade lägenheten har jag gjort iallafall...får besök under eftermiddagen här så då var det väl tur att man gjorde det iallafall ;)

Skönt att få det avklarat redan på fredagen tycker jag..men det blir inte alltid så..men gott är det när man lyckas ;)

Ha en superb Söndag nu :)

2013-10-20 @ 10:54:10
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0