Morgondagen väntar

Helgen är slut, känns det som i allafall för klockan är tio på kvällen.Snart är det i morgon.Jag måste försöka sova snart - jag börjar 6.30.
 
I morgon ska vi få sitta och göra en grovplanering utifrån de sk styrdokumenten. Ni tror väl inte att vi börjar halvsju på morgonen? Näe - först ska jag öppna sedan när vikairerna kommer vid 7.30 åker jag och kollegan till kommunens stora hus och träffar resterande. Där får vi sitta och försöka komma fram till nåt bara vi är tillbaka på jobbet kl 13... Å då ska vi ha haft vår lunch också.
 
Det är ju inte klokt - undrar hur många arbetsplatser som organiserar en planeringsdag på detta vis?!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Tyvärr är det så det fungerar runt om i landet bland företag. Man har bevisligen schemalagt planeringsdag. så företagen kan visa upp en snygg statistik angående detta !

2013-09-23 @ 18:21:44
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0