Protest?

Hoppsan - undrar om kroppen ville tala om något? Jag hade världens värk i magen natten till igår. Så frampå eftermiddagen gav jag upp och for hem.
 
Sov i fem timmar!!! Å sedan var jag upp i tre innan jag somnade igen. Vaknade nån gång för att jag frös och någon gång av att det var för varmt. Feber?
 
Idag har jag varit hemma och gjort ingenting. Det värker till i magen när jag ätit och det har jag försökt göra i små mängder med mellanrum. 
 
I morgon blir jag hemma också bestämde jag. I mitt jobb kan man liksom inte vänta tills i morgonbitti för att känna efter - jo, man kan men det är det nästan ingen som gör. För oftast måste det in en vikarie och helst behöver man ringa dem dagen innan för att få "napp".
 
Å jag vet inte om jag gör rätt. Men i värsta fall har jag en magkatarr på gång. Det vill jag inte ha. I bästa fall så är det kroppen som säger ifrån, jag föredrar det. En protest från systemet för att det inte ska bli värre?
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hos oss ringer man på morgonen...fast bäst hade det ju varit om man kunde meddela sig dagen innan..fast det gäller kanske inte mig då jag bara är elevassistent...är nog värre med lärarna där.

Inte bra när obehörig personal får hoppa in vid lektioner som det ju ofta blir tills de får tag i nån.

Men så kan de va.

Krya på dig nu.

2013-09-13 @ 10:06:47
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Gubben

Krya på dig. Vet inte om man säga till dagen före jämt om att man är sjuk imorgon.

2013-09-13 @ 17:46:40
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0