Liten semesterrapport 5

Puh.Nu börjar sista semesterveckan...Det är dags att börja vända dygnet - klockan har blivit både två och tre senaste nätterna innan jag lagt mig. Å då sover jag till framemot 9-9
 
Nej, jag har inte varit ute på sk dåligheter utan jag tror att det är värmen. Jag är som  en slöhög hela dagen till framemot åtta på kvällen. Då kommer jag igång med allt möjligt, ibland de mest triviala sysslorna; plocka i och ur diskmaskin t ex.
 
Helt klart är det dags att börja återta kontrollen över tillvaron!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, sista veckan jag hade min semester så var jag nog det slöaste på hela gatan där hemma.....men jag gick upp vid 9 iallafall varje dag, det är ju inte så illa för e gammal trähäst som jag. ;)

Ha de gott nu.

2014-08-11 @ 08:53:29
URL: http://guldkryckan.blogspota.se
Postat av: Gubben

Här har vi avverkat första jobbveckan och överlevt denna!

2014-08-16 @ 07:08:00
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0