Liten semesterrapport 3

Ja nu har det gått två semesterveckor...Jag och en kompis for till stugan och njöt några dagar. Av att ha tid att prata, äta och dricka gott och vackert väder. Allt infriades med råge!
 
Efter några dagar återvände hon hem och jag var själv. Å solen fortsatte attiallafalla och jag ägnade mig åt att promenera och bara vara. Klämde tre böcker på lika många dagar! Ger mig sällan tid i vardagen numera att läsa böcker. Men det kanske är dumt? Det är ju så härligt att få försvinna in i en välskriven bok! 
 
Igår kom jag hem och genast blir värmen mer besvärande - för varmt för välbehövligt trädgårdsarbete men även för lika välbehövlig städning av hemmet...
 
Å nu funderar jag på, liksom många andra på hur den brasilianska fotbollen mår. VM vinns inte på gamla meriter iallfall.
 
Snart går jag in i semestervecka 3 och den blir nog bra den också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ser just nu finalen och hoppas kanske på att Argentina ska ta hem det. Fast Tyskland har varit bra också. Bra match är det vilket fall som helst.

2014-07-13 @ 22:17:14
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Micke

Fotbollen där ja...så kan de gå ibland ;)

två veckor kvar efter denna här med....ska njuta så mycket jag kan.

Ha de gott nu :)

2014-07-17 @ 14:23:13
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Micke

Sista dan här i morgon av årets semester..hade lätt kunnat ta 4veckor till...nemas problemas ;)

Ha de bäst.

2014-07-31 @ 20:18:17
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0