Häpp!

...där blev det ett uppehåll igen. Ett uppehåll fyllt av jobb och fotboll.⚽⚽⚽
 
Roligast var fotbollen. En kvalmatch på hemmaplan av vilken jag missade inledningen pga av att jag är lite "boss" över arenagruppen. Vilken i sin tur sköter entre, lotteri,fika etc. Så jag missade första målet. Vilket gjordes av motståndarna, himla onödigt. Sen gjorde de ett till...Men sen, då kom vinnarskallarna fram och utjämnade till 2-2.
 
Returen blev en härlig match i Kalix, vi vann den! 0-1 blev resultatet. Å det räckte. Ända till Elitettan - näst högsta serien i svensk damfotboll!  👍 
 
Så nu är tjejerna välförtjänt omskrivna och omtalade i vår lilla stad. Själv är jag trött för nu är klockan mitt i natten och jag ska snart kliva upp. Jag ska till Stockholm och tåget avgår 05.47....🚂
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Häpp...motståndarnas mål kan man ju missa...det kvittar...men det egna lagets får man inte missa.

Ha de bäst nu. :)

2014-10-31 @ 14:27:19
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0