Midis

Hoppas ni får en härlig helg! Själv hade jag en semesterdag i går och gjorde knappt nåt...Både knopp och kropp är rätt utmatterade. Så jag har allt kvar nu idag - ta rätt på tvätt, städa, rensa kylen och laga mat.
 
Det är städning och matlagning som kommer att prioriteras, av två skäl; det är nödvändigt att städa för nu är det längesedan och lite till och mat måste man ju ha! Dottern kommer så det blir lite trevligt med sällskap, anstränger mig lite mer då i både dukning och matlagning.
 
Annars så är jag helt nöjd med att bara vara. Så det får vara så, inga större krångligheter bara för att det är en sk storhelg. Om två veckor börjar semestern. Helt oplanerad är den men jag vet att i bakhuvudet finns det tankar om att röja lite i diverse utrymmen.Bara för att det faktiskt måste göras. Å så finns ju stugan. Det är guld värt, dit kan jag fara bara över en kväll och njuta av sommarljuset, vågskvalpet och grönskan. Tanka själen.
 
Nu är det dags - mot dammsugaren!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jodå, lite planer för semestern har man ju....fast egentligen inte...inga måsten....bara att vänta och se vad som händer.
Städa måste man ju....hujeda med...ett måste iallafall då ;)

Ha de fint nu.

2015-06-20 @ 09:24:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Gubben

Överlevde midsommar och testat nya båten mellan regnskurarna. Skönt att ha en stuga att komma ut till!

2015-06-27 @ 07:06:03
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0