Världsviktigt inköpsbeslut

Jamen alltså jag har inte kommit till skott ännu med dataköp...Jag vill gärna att dottern bistår mig i detta världsviktiga beslut. Å hon tränar fotboll minst 5 kvällar i veckan och så är det match. Däremellan ska hon fixa de viktigastei tillvaron - jobba och äta. Så våra tidiga eftermiddagar tillsammans är inte så många.
 
Vad har ni för åsikt om datorinköp - i butik eller på nätet? Sort? Jag vill kunna skriva, ladda ner bilder, ladda ner film etc. Å så ska den inte väga så mycket. Dessutom är det bra om den går att synka med telefonen, mobilditon alltså. Jag kör med Samsung Galaxy.
 
Prag var bra. Återkommer i ämnet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Svårt det där...brukar hålla mig i inköpspris på högst tre tusen riksdaler..den sista jag köpte fick jag för 2500 på Elgiganten...funkar bra..laddar ner mycket...fick ladda ner gratisprogrammet "Libre office" för att kunna skriva...fungerar bra för mig.
Men synkning där...ja du..kan inte sådant.

Önskar dig lycka till med inköpet om du nu inte redan gjort det.

Ha de bäst :)

2015-05-30 @ 11:43:14
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0