Bättre förr

I går var jag på stan och uträttade lite ärenden. Bl a så var jag på mitt "icke-favorit-ställe" Telia. Konstigt nog var det ingen kö - helt plötsligt var det min tur, en minut efter att jag kommit in!
 
Anledningen till att jag var där var att min laddare slutat fungera, eller snarare sladden var kaputt. Givetvis så talade jag om att tycker det är rätt kasst att en telefon som kostar flera tusen inte har en laddningsladd som håller...(Nej, jag var inte grinig bara framförde min åsikt med lugn och stilla röst) Å kors i taket, ganska omgående så fixade han en ny sladd till mig,med rabatt på priset! 
 
Å nu kan man ju undra hur länge den håller. Men enligt expediten så var den mycket hållbarare eftersom den är i tyg! Jamen, har ni hört - tygsladdar det känns som det var i min barndom! Alltså var det bättre förr eller?!?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ibland undrar man faktiskt om inte var bättre förr. Samtidigt som kanske har det bättre idag när det gäller att äga "prylar".

2016-04-16 @ 06:39:53
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja så kan det vara, men behöver vi alla prylar....

2016-04-16 @ 11:57:40
Postat av: Micke

Har laddsladdar liggande överallt här till både laddbara maskiner jag har och till en massa andra jag inte har.
Borde slänga dem jag inte har användning för, men man vet ju aldrig ;)

Telia är inte min "grej" men så kan det ju vara, fint att du fick en ny sladd, men du borde fått den gratis...så det så :)

Ha de bäst.

2016-04-16 @ 12:09:40
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Annika hon själv

Ja, visst borde jag fått sladden men jag har aldrig så höga förväntningar på Telia numera...
Jag ska nog också se över min sladdhög, puh.

2016-04-17 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0