Dags igen....

...för semester! Eller ja, den  har redan börjat, i måndags var jag åter en semesterfirare.
 
Går in i den betydligt mer avslappnad än i den förra. Det har varit ett betydligt lugnare tempo på jobbet. Å . vädret har varit till behag. Nästan alla dagar. Lite väl varmt en del dagar för min smak.
 
Nu är OS i gång och Sverige tog 3 poäng i fotbollen, fast det satt hårt åt. Å jag ska sova så här lagomt till midnatt, i morgon ska jag åka buss från kl 7 till 12 och sedan ha ett två timmars uppehåll innan jag är på nästa buss i två timmar. Blir bra det, jag tar bok och fika med mig.
 
Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha det så skönt på din semester. Själv är jag lite trött idag efter tittat på OS invigningen.

2016-08-06 @ 08:42:12
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0