Andra semesterveckan

 
 
 
I en hel vecka var jag i stugan och gjorde...inte så mycket. Jo, jag skurade rent altanen från frömjöl och fågelskit. Men sen....jag insåg att jag nog är rätt trött, så att vila, promenera ibland och läsa var ungefär det jag fick till.
 
En kväll åt jag surströmming, så gudabenådat gott! Min syster och moster fröjdades lika mycket som mig, medan deras makar ägnade sig åt traditionell sill. 
 
Jag klippte gräset  också förståss, det är som ett lågintensivt träningspass, tar närmare två timmar. Blev några steg på stegräknaren.
 
Nu är det den här dagen och en till kvar av semestern. Fast jag ska ha en  omgång till. Närmare OS.
 
 
Ha en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Surströmming får det bli hemma när frugan åker iväg till sin dotter...hon gillar det inte alls.
Underlig människa är hon ;)

OS? När är det?
Får googla :)

Ha de bäst nu.

2016-07-14 @ 17:40:28
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Gubben

Sill låter gott, men rutten fisk. Nej tack.
Hoppas du har en bra semester.

2016-07-17 @ 08:04:44
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0