Effektiv? Jag?!

Haha, tror ni jag kommer att klara av alla listade saker?! Det tror inte jag. Eller jag vet. Just nu så här precis när torsdag övergått till fredag är jag typ 3 dagar efter. Tror jag iallafall, jag har lyckats städa bort listorna, när jag röjde ihop i köket, Som också stod på listan att jag skulle göra. Där står en massa saker och så klart har jag även gjort saker som inte står på nån lista...
 
Tillfredställelsen av att ha t ex städat kylen eller tagit reda på all tvätt går snabbt över när jag ska stryka det på listan...då ser jag ju alla de saker som fortfarande väntar på att bli gjorda. Håhåjaja.
 
Saken är den att jag älskar att sätta mig i soffan och titta lite på tv, surfa lite på datorn, spela nåt spel på datorn, kolla facebook och så måste jag ju äta, dricka kaffe mm. Således är jag inte så effektiv. 
 
 
 
(bild lånad från Internet)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snigel

Det är väl det som kallas semester?
Trevlig sommar, med eller utan listor!

2016-07-01 @ 06:50:48
Postat av: Micke

Har också några listor men de är avklarade nu...får skriva nya ;)

Finns alltid att göra men jag tar mina timmar i soffan med FB o spel..haha...jo.

Ha de bäst nu. :)

2016-07-01 @ 21:58:53
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0