Inget att ha på mig

Förra fredagen, den 10 juni alltså, var det skolavslutningsdag i staden. Så "min" skola begav sig till kyrkan och avslutade. 
 
Så också personalen. Å jag är ju en i den gruppen. Förmodligen den med minst framförhållning. Kvällen innan , sent på kvällen,kollade jag igenom min garderob och hittade en s k "out-fit" som i mitt tycke dög. 
 
På morgonen krånglade tankarna runt; vad hade jag i fjol? Mäh, det var nog den här...Ska jag ta nåt annat? Vad? Åhhhh, ingen har väl samma kläder två år i rad?!??! 
 
Nån som känner igen sig?
Till sist så insåg jag att om inte jag kommer ihåg vad jag hade på mig i fjol, så lär ju ingen annan göra det heller!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Vad hade jag på mig förra året? Då man är gift så givetvis känner man igen detta fenomen.

2016-06-19 @ 10:06:18
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Guldkryckan

Brukar ju inte klä upp mig på avslutningar så jag har ingen aning.
har lovat klä upp mig nästa gång år men jag glömmer nog det 😂

2016-06-23 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0