Var är våren?!

Mäh, nu har vi haft sommar i några dagar  - varmt och soligt och därtill så gott som vindstilla. T o m på fotbollsarenan (för den oinsatte så blåser det 99 dagar av 100 på dylika platser!) har det varit varmt. Där tillbringade jag både onskväll och söndags eftermiddag. Två matcher = två segrar! 
 
Även om det nu är skönt med sommarvärme så tänker jag gnälla i allafall;  Jag hann inte med - var det nån vår?! Dessutom så sa nån att det är risk för snöfall i slutet av veckan...Det vill jag inte tro på, t o m jag är klar med vintern för den här säsongen.
 
Altanen är inte vårstädad denna vecka heller däremot har den fått ett nytt tak sen sist. Eller fått och fått - nästan inget är gratis sägs det. Det var inte detta heller men det behövdes göras så det var bara att lätta på plånboken. Det blev bra och utgiften tar jag på ROT-avdraget.
 
 
 
                                                         
                                                      
 
                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0