Advent

Första advent kom som en avlöning, höll jag på att säga. I och för sig kom den ungefär samtidigt som lönen så det kanske inte var så fel tänkt ändå.
 
Jo jag fick upp elljusstaken och jag har eldat i den vanliga adventstaken också. Å ätit pepparkakor som jag köpt alldeles själv. Saffranskakan bakade jag alldeles själv och den var lite svår att få ur formen. Men god blev den.
 
Alldeles själv har jag dessutom klarat av att vara lat. Det är jag alldeles för bra på. I förmiddags somnade jag i soffan en stund. Sedan blev jag fast där. Ett bra tag.
 
Nu sitter jag i samma soffa  igen men ska snart ta mig därifrån. Till sängen.
Så; Godnatt och ha en bra måndag i morgon!
 
 
 
Bildresultat för advent tecknad
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0