Bra dag, 22 oktober 1990

 
 
För rätt många år sedan den här dagen, den här tiden tiden, strax före 18 var jag fortfarande rätt groggy.Tror jag, För jag måste ju ha varit vaken - jag blev sövd på fm. Rätt rejält, men nog borde jag ha varit vaken den här tiden?
 
Min uppfattning om tid för den dagen är inte helt tillförlitlig eftersom jag efter uppvaknadet var jag rätt hög på morfin...
 
Men jag minns att jag ringde min butiksarbetande mamma och berättade att allt gått bra. Å jag ringde henne på hennes jobb. Före stängning. Alltså var jag vaken före kl 6 på kvällen!
 
Morfinruset satt i till frampå kvällen och jag minns att jag var så glad! Det var inte bara morfinet  som fick mina endorfiner att  kicka i gång; äntligen hade dottern anlänt!
 
Det krävdes ett katastrofsnitt för att få ut henne men det var det värt, kan jag lugnt påstå så här en tid efteråt. Den tiden är nu uppe i 26 år... 
 
Oj, så gammal jag blev helt plötsligt...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till dottern, en massa år för sent...! :)

2016-10-23 @ 08:18:18
Postat av: Anonym

(Jag glömde skriva att grattiset kom från Snigel.)

2016-10-23 @ 08:19:23
Postat av: Annika hon själv

:D Tusen tack!

2016-10-23 @ 14:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0