Idag och igår

Jaha - så har även denna dag förflutit. Snöat lite så här på kvällskvisten, konstigt för när jag åkte hem vid 17-tiden var det sex grader varmt!
 
Dagen för övrigt har förflutit med diverse logistik för att få verksamheten att fungera trots vikairebrist. Dessutom avverkade en kollega, chefen och jag den sista anställningsintervjun inför en tjänst som ska tillsättas i höst. Det inte bara tar tid - efteråt är man lite matt i luvan. 
 
Igår var jag på massage eller lite mer behandling av mina hårda nack- och axelmuskler. Jisses. den känns idag då damen som gör den har rejäla nypor. Jag känner redan där att en del saker liksom lättar/lossnar. Idag har jag lätt träningsvärk i axlarna. och är öm lite här och där. Skönt faktiskt. 
 
I morgon är det en ny arbetsdag med nya utmaningar och go´fika i personalrummet!
 
Bildresultat för massage tecknat
(lånad)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0