Kort men bra!

Julen närmar sig och jag inser mina tillkortakommanden mer och mer...Jag brukar byta till julgardiner i vardagsrummet och köket. Vilket jag insåg rätt fort att jag i nuläget inte ska ge mig på. Klok va?
 
Funderade såklart på att det egentligen är så viktigt...men bara en kort stund. Jag ville ha upp dem. Tyvärr börjar ta emot att be om hjälp i tid och otid...villl kunna själv!
 
Men plötsligt bara händer det, som det sägs i tv-reklamen! Min bästa kompis dök upp med lite tunnbröd hon bakat. Å hon är inte bara min närmaste vän utan också en av de kortaste...hon fick klättra upp och hänga upp mina julgardiner.
 
Jag kände att det gjorde min dag! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ibland är det bra med vänner

Svar: Ja man behöver alla modeller!
Annika

2017-12-06 @ 19:10:45
URL: http://mats.blogg.se
Postat av: Gubben

Fel adress

2017-12-06 @ 19:13:10
URL: http://mhats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0