Blytung

Jaha, jag for hem lite tidigare än jag tänkt. För i går morse kände jag mig totalt dränerad på energi . Det var som om kroppen gått in nåt blytungt läge. 
 
Efter att ha sovit två timmar på förmiddagen plockade jag omständligt ihop mina grejor och de tog nästan två timmar det också...ineffektiv m a o. Väl hemma stöp jag i säng  och sov i två timmar till!
 
Först därefter fick jag mig till att plocka upp grejorna - mat bl a...men youghurten var ok i morse ändå. Sedan blev det en kväll i soffan.
 
23.30 låg jag i sängen och somnade ganska omgående - alltså, det var ju otroligt för att vara mig. En normal dag kan jag inte sova på dagtid och sedan somna direkt på kvällen! 
 
Ikväll vart jag bjuden på middag hos en kompis - precis vad jag behövde när jag frampå em började återfå livsandarna. Så det blev sillmiddag ute i kvällsolen, så gott och så härligt! 
 
Nu återstår söndagen och sedan blir det jobba i tre veckor innan nästa semestersväng. Blir bra det!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Guldkryckan

Skönt med semester är det ju.
Ja ibland försvinner energin och var man än letar så är den spårlöst borta.

Mystiskt tycker jag ;)

Ha de fint.

Svar: Ja det tog ett tag men nu känns det som den är tillbaka!
Annika

2017-07-04 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0