Lugn och fin

Idag har det varit mer eller mindre kaos på jobbet, snudd på organiserad sådan. Vi flyttar grejor, tömmer hyllor, slänger och sparar. Allt om vartannat. 
 
Det beror på den "lilla" omorganisation som görs utifrån hur barngrupperna ser ut nästa läsår. Det kan bli bra i slutänden och kanske t o m riktigt roligt! 
 
En del kollegor försöker lägga sig i det som egentligen ligger utanför deras eget område. Idag lyckades jag lugnt och fint markera att det där löser vi som framförallt är de som  ska jobba härinne.
 
Enligt min kollega gjorde jag det,höll mig lugn alltså. Själv minns jag inte riktigt vad jag sa. Bara att jag försökte hålla mig lugn samtidigt som irritationen steg inombords. Inte alla dagar jag fixar det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0