Sommarsemester

Min semester haver börjat! Med mulet och grått men det gör inget, faktiskt inte ett dugg! Jag ska nämligen ta mig iväg och mangla för sista gången på ett tag. Dotterns och hennes pappas lägenhet är nu såld och från 1 juli övertas den av nya ägare. Alltså är detta min sista chans att nyttja tvättstugan där, eller rättare sagt mangeln.
 
Jag älskar att krypa ner i rena, manglade lakan. Dessutom tar de mindre plats i skåpet. Så lite ledsamt är det nu att jag inte har nåt mangelställe att tillgå...Får försöka lösa det sedan medan mangelhögen växer...
 
F ö så kommer jag att vara i stugan en del så det blir lite klent med uppdateringar framöver. För där har jag knappt uppkoppling så jag kan prata i mobilen. Men skönt har jag det! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snigel

Ha en riktigt trevlig och härlig semester!

2017-06-26 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0