Alla dessa val....

Ikväll, efter APT (Arbetsplatsträff) så hade jag två, näe, tre val! 
  • Åka hem till soffan
  • Gå på årsmöte i fotbollsföreningen
  • Kolla kvalbasket för damer.
Jag valde bort soffan först, den skulle jag ju hinna med ändå! Sedan tvekade jag - årsmöte eller basket? Jag är ju en inbiten föreningstant och anser att årsmötet är viktigt i en förening. Men vid tanke på att det skulle vara fler än en liten gubbe där som trots ett beundransvärt engagemang i föreningen är...ja, lite besserwissrar, nedlåtande och ibland rent ut sagt jobbiga...så blev valet till sist lätt! Basket blev det. 

Å till skillnad från när jag väljer kö till kassan på affären så ångrade jag inte mitt val! Spännande, nästan olidligt och så härligt med en rejäl arbetsseger för hemmalaget.
 
APT:n var för övrigt helt ok med en god macka till den hårt arbetande massan, 
 
 
Bildresultat för basketboll dunk
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0