Bussinsikt

Åkte buss till jobbet i morse. Ibland byter de chaufför vid Bussgaraget så jag blev inte förvånad när bussen stannade där i dag Chauffören reser sig upp  och säger; Jag ska bara kissa! 
 
Jag blev full i skratt över öppenheten, det måste jag tillstå. Jag tänkte: " Okej, säg att du kommer strax eller att du ska gå på toa. Jag som passagerare behöver inte veta exakt vad du ska göra." Nu när jag visste så funderade jag ju på om han varit kissnödig hela turen, stackarn. Det tar drygt en halvtimme från "min" hållplats till Bussgaraget så det var ju en stund i såfall.
 
Jag insåg att jag aldrig skulle kunna bli busschaufför. 
 
 
 
 
 
8/100

Kommentarer
Postat av: Gubben

Härligt med öppna människor!

2017-03-09 @ 11:53:53
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0