Fredag!

Idag har jag bil igen. Fast inte min, jag har fått låna en kollegas. Skönt, då kan jag köra lite grejor till återvinningen i morgon.Så kanske jag hittar igen min hall....Just nu är den ju full av påsar efter förra helgens rensande.
 
Jag har suttit här i soffan en stund nu och hunnit med lite Navy CSI, skidsprint i Kanada och nu Let´s dance.Emellanåt rätt bred i min tv-smak eller hur?! 
 
Jag har hunnit med att lite på bloggar också och jag hittar hos flera stycken en fråga som jag tycker är lite konstigt att de ställer. Typ "vad ska ni göra i helgen" eller "hur ser din helg ut? På allvar - tror ni de bryr sig? En del har jättestor blogg - som om hen skulle bry sig om vad hens flera tusen bloggläsare ska spendera tid till under helgen!?! Jag kanske är lite grinig nu men det känns bara som en fras, inget hen egentligen är intresserad av. i 
 
Så jag tänker inte fråga er vad ni gör under helgen, jag går in på era bloggar och kollar istället. Ska försöka skärpa mig i kommenterandet också. Jag har bara tittat in utan att säga nåt en del dagar. 
 
Nu slår helgkoman till, jag bara gäspar och känner mig redo för att ha en date med John Blund. 
 
Trevlig helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0