Klädkammaren

Klockan är sen. Jag är nyduschad, vilket är en skön känsla efter dagens röj. Jag har nu möjlighet att stå inne i klädkammaren, golvet är inte längre en avstjälpningsplats därinne. Har röjt undan en del grejor - dotterns gamla fotbollskor t ex. 
 
Förutom skor etc som vanligtvis finns i min lilla hall står där nu påsar med allehanda innehåll. Några ska till återvinningen, några till Röda Korset och nån till jobbet. Å så några till vanliga soptunnan här, den med brännbart.
 
Denna heroiska insats har tagit mest hela dagen...jag har vilat mycket. T ex så var det en tremil att följa, lite skidskytte och så en massa datorsurfande...M a o så hade jag många pauser, jag har liksom inte längre förmågan att fokusera nån lång stund när det kommer till städning...
 
Nu ska jag däremot fokusera på att sova lite, ska bara titta in i min  städade klädkammare först!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0