Tuff-tuff

I morgon ska jag upp en stund före tuppen. Jag börjar mitt dagliga värv klockan 06.30 i morgon men innan dess ska jag hinna med att vara en snäll syster och en trevlig svägerska.
 
Klockan 05.20 ska jag hämta min syster och hennes man för transport till järnvägstationen. De ska med ett tåg 05.46 till Stockholm.  När det är avlämnade är det liksom ingen mening att åka hem igen. Så det blir till att vara i tid, god tid på jobbet.Jag kommer att vara där redan klockan 06.00.
 
Om två veckor ska jag åka tåg samma tid. Då ska syster med make åka till sin stuga. Men först skjutsar min syster mig till stationen - så det jämnar ut sig s a s. 
 
 
 
Bildresultat för clipart tåg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0