Filmtajm

Ikväll har vi tittat på en film, i den nyinförskaffade tv:n. Det vi såg var en agenthistoria - ärligt talat hade nästan hela filmen gått innan jag hade alla figurer på plats. Å storyns alla delar.  Vem var dubbelagent, kunde nån lita på nån? Varför sköt han honom och inte henne?  Till slut la jag bort tänkandet med frågor och bara kollade. Intensvit så jag inte skulle missa nån liten tråd.
 
Tja, det knöt ihop sig på slutet så jag förstod vem som lurat vem och varför. Själv ska jag försöka lura mig att sova nu, det gick bra i går kväll trots värmen. Kanske hjälpte det till att jag var rätt trött efter den långa bilresan. 
Eller lång och lång - finns väl de som kör längre men det var längesedan jag brände iväg närmare 60 mil på en dag. 
 
Hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0