Förflyttning...

Japp, idag har jag förflyttat mig. Mest mellan sängen och soffan. Så mycket annat har jag inte orkat.
 
Ja, jag försökte gå till lilla närbutiken. Å jag klarade det men väl hemma igen så tog jag helt slut och febern rusade i kroppen. Man kan säga att jag vart lite matt.
 
Varför jag inte tog bilen? Det har sin förklaring - jag hittade inte bilnyckeln! Det är lite stressande för jag  har bara en nyckel. Så varje gång jag förflyttat mig har jag spanat efter den. T o m i kylskåpet har jag tittat. 
 
Allt som inte är stulet kommer tillbaka, sägs det. Det stämmer! Jag hittade den nu precis innan jag skulle gå o ch lägga mig. Så ordningen är återställd.
 
Egentligen ska jag jobbba i morgon - det har jag ställt in. Den här kroppen är inte gjord för ett åttatimmars pass just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0