Fortsatt fotarbete

Jag funderar på hur doktorn tänkte - ska jag hålla mig inne till den 7 december? Jag fick ingen sko med mig och gå med bar häl i backen är kanske ingen smart idé?
 
Jo, på uppvakningen såg de mitt dilemma när jag skulle ut till den väntande skjutsen och lånade mig en "sko" - typ strl 40, minst. Jag har 36...Visst kanske jag kan gå med den men den är så pass mycket för stor att jag riskerar att snubbla med den!
 
I två dagar har jag nu försökt få tag på sjuksköterskan på operationsavdelningen. Jag kopplas dit av en vänlig människa i växeln. Bara för att mötas av svaret "Kön är stängd".  Dvs att de redan har så fullt i telefonkön att de inte tar emot fler...
 
Suck, lite iallafall, det här är en avigsida med vår sjukvård - att det inte går att få tag på någon som kan ge en svar. Å jag är ju inte precis i den formen att jag kan åka dit och fråga själv. I morgon ska jag fortsätta fotarbetet - ringa ännu tidigare så kanske jag iallafall får vara med i kön! 

Kommentarer
Postat av: Micke

Hujeda mig vilken otur.
Men du måste väl ha fått ett par kryckor?
Hoppas du kom fram till sist där.

Hoppas det inte blir alltför jävligt för dig.

Ha det bra...iallafall.

Svar: Jo jag fick kryckor, eller fick och fick. Dom får man betala för numera, inte så dyra, kostade 160 kr. Å jag förstår det för de får aldrig tillbaka dem
Annika

2017-11-04 @ 19:52:51
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0