Höstsko

Jamen bara jag var tillräckligt rask på telefon kom jag fram. Eller näe, men jag kunde knappa mig igenom en massa val så skulle de ringa upp. Fick t o m en tid när de skulle ringa. 
 
Jag fick såklart en sko men måste hämta den på ortopeden eftersom jag ju måste prova strl. Det fanns S, M och L.
Till min fot passade S. De två största strl. var svarta helt igenom. Min är blå med vit sula, Barnstorlek, sa sköterskan.
 
Så på liten fot kan jag nu ta mig fram ute i världen utan att skrapa hälen i backen.
 
 
 
Annika Röstlunds foto.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snigel

Välventilerad sko, minsann! De kanske aldrig opererar fötter annat än på somrarna?

Svar: Haha, ja men jag tycker ändå att det är mycket som trycker över såret...
Annika

2017-11-06 @ 21:47:08
URL: http://snigelland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0