Skärpning!

Jamen, här är jag igen. Det här med bloggar...jag läser flitigt i andras men jag har t o m tappat farten i att kommentera hos dem jag tittar in... 
 
Här i min egen blogg är det stiltje de luxe. Inte för att det inte händer saker och inte heller för att min hjärna är tom på tankar och funderingar. 
 
Jag tror det beror på mobiltelefonen. Ja, alltså att jag mest använder den när jag är in på nätet. Då känns det pilligt och meckigt både att kommentera och skriva inlägg. 
 
Så nu ska jag skärpa mig. Igen.
 
I  väntan på nästa inlägg; njut av ett gäng tulpaner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Skönt att vi fått några härliga dagar med värme o solsken.

Svar: Ja och nu när jag äntligen svarar så har vi haft många!
Annika

2018-04-22 @ 07:13:43
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Snigel

Jag tycker också det är pilligt att skriva inlägg med mobilen. Det går mycket bättre med ett riktigt tangentbord.

Svar: Det som är så lättsamt med mobilen är att man kan ta med den överallt och att man kan ligga och läsa i den....
Annika

2018-04-22 @ 08:21:52
URL: http://snigelland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0